Östersunds FK in concert – Biljettsläpp inför kulturshowen 2023!

Idag måndag den 4 september påbörjas biljettsläppet för kulturshowen 2023 som är den 19:e september. Sångprojektet Östersunds FK in concert är ett samarbete mellan Östersunds FK och Estrad Norr, där musikern och körledaren Roger Rådström har komponerat ihop showen tillsammans spelarna i klubben.

Storsjöteatern, Östersund

Biljettsläpp
4 september 16:00: Ständutmedlemmar Östersunds FK (Mottager digital förköpslänk)
5 september 12:00: Medlemmar Östersunds FK (Mottager digital förköpslänk)
6 september 12:00: Ordinarie biljettsläpp

Tider 19 september
Entré till Storsjöteatern: 17:00
Insläpp i salongen: 17:30
Showen startar: 18:00
Showen avslutas: 19:00 cirka

Köp biljett här

Pris
Biljetterna kostar 150 kr styck oavsett ålder. Om biljetter finns kvar säljs dessa i entrén för 250 kr. Så först till kvarn gäller.

Garderob
Samtliga ytterkläder behövs placeras i garderoben.
Pris: 20kr per person med personlig galge.

Dryck
Får ej tas med in i salongen

Biljettkontroll
Biljetter kontrolleras vid entrén till salongen. Vänligen ha din biljett redo för scanning

Rullstolsplats
Ett fåtal rullstolsplatser finns tillgängliga. Här finns också ledsagarplatser. Vänligen kontakta info@ostersunds.se för bokning av dessa.