PARKERA BILEN OCH STÖTTA ÖFK

Välkommen till mötet med Halmstad BK på Jämtkraft Arena idag. För många i publiken är det bilen som gäller för att se på allsvensk fotboll, en bil som ska parkeras.

Varje hemmamatch har vi en parkeringsavgift på 20 kr vid de stora parkeringarna vid Jämtkraft Arena som ger ÖFK intäkter så din parkeringsavgift är värdefull för oss.

Sedan den 11 juli har vi en digital betallösning via vår samarbetspartner Aimo park.

Skyltar och personal på plats vid hemmamatcherna hjälper dig rätt. Att vi blir kontantlösa är bra då det betyder minskade kostnader i vår hantering men även en ökad säkerhet.

För dig publik, som upplever och vill se elitfotboll innebär det att du behöver betala parkeringsavgiften på 20 kronor via Appen MobilPark.

Vi samarbetar med Aimo park för en smidig och digital lösning via mobilen. Det du behöver göra är att ladda ned appen för att kunna betala avgiften.

Kom igång med MobilPark – gör så här:

1. Ladda ner appen via App Store eller Google Play

2. Registrera dig och välj zonkod 1111

3. Starta din parkering

Tryck här för avtalsvillkor.

Not: Det går inte att ladda ner MobilPark från följande enheter: Huawei Honor 7A, Huawei Honor 7C, Huawei Honor 7 och Huawei P8 Lite. Detta på grund av att prestandan på dessa enheter gör att MobilPark inte fungerar optimalt.