Restaurang Hörnsparken behöver dig

Här får du som medlem i ÖFK första information om vad vi i föreningsstyrelsen gör just nu. Som ni vet så har vi två styrelser och föreningsstyrelsen ansvarar för kontakt med er medlemmar och vår supporterförening Falkarna. Båda styrelserna arbetar helt ideellt.

Vi vet att många har saknat Hörnsparken och det vill vi ändra på. Vår ambition är att öppna igen inför hemmamatchen mot Utsiktens BK som äger rum den 2 juli. Under höstsäsongen har vi 10 hemmamatcher och då vill vi erbjuda er en bra upplevelse inför matchen!

Vi vill att ni ska komma och mingla, sjunga och spekulera! Tillsammans med Claes och Lime kan ni också kunna äta och ta en öl med övriga supportrar!

Vi har från föreningsstyrelsen haft en representant som tillsammans med ordförande i Falkarna gjort en första besiktning av Hörnsparken. Det är lite fix innan vi kan öppna.

Tyvärr är det tält som tidigare använts utdömt på grund av ålder men vi har planer på att göra en uteservering med hjälp av ett staket, och då hoppas vi på bra väder förstås!

Men… Vi behöver hjälp av er medlemmar!

Tisdag den 24 maj 17:30 planerar vi att träffas i Hörnsparken för att tillsammans göra lokalen så bra som möjligt igen! Vi tänker oss att ta ut allt från lokalen, städa, fixa vissa glipor vid golven och allmänt fräscha till. Det vi också gärna vill är att det bildas en grupp som kan tänka sig att hålla i projektet Hörnsparken. Om du har tid, lust och kanske kan tänka dig att bidra med material eller annat som kan komma oss medlemmar till gagn så hör gärna av dig till

Åsa Trolle, föreningsstyrelsen asa.trolle@gmail.com eller
Lars-Erik Löfgren, ordförande i Falkarna, lars-erik.lofgren@gmail.com