Så blir du medlem i Younglings – anmäl dig i ÖFK-shopen

Nu är det hög tid att teckna medlemskap för att vara med i Younglings för 2020 års Allsvenska. Kom in till ÖFK-shopen och bli medlem!

ÖFK Younglings är föreningens framtid, var med där du också. Inför 2017-års säsong startade ÖFK en ny ungdomsgrupp som heter ”Younglings”. En ungdomsgrupp för barn/ungdomar 7-12 år som gillar att heja på ÖFK.

”Younglings” har en egen avdelning på läktaren där man hejar och umgås tillsammans under ledning av ÖFKs ledare och med hjälp av några föräldrar per match.

”Younglings” har snabbt blivit en succé. Vi har plats för maximalt 120 ungdomar. Med andra ord, snabba er på att anmäla er!

Det kostar 800 kr att vara med i Younglings. För det priset får man ett säsongskort där du får se alla ÖFK:s 15 hemmamatcher, du får en fin ÖFK-halsduk, en ÖFK-mössa och fika på matcherna plus en massa annat roligt.

Du anmäler dig i ÖFK-shopen på Storgatan 26 i Östersund. Öppettider för shopen mån-fre 12.00-17.00.

Välkomna att bli en del av Younglings!