Snart släpper vi biljetterna till Allsvenskan 2020

På onsdag 11 mars klockan 12.00 släpper vi biljetterna till vårens hemmamatcher på Jämtkraft Arena för våra medlemmar. Medlemmarna har då förtur att köpa biljetter till de fem första hemmamatcherna för Östersunds FK. Förturen gäller fram till och med fredag 13 mars klockan 12.00 då biljetterna släpps till allmänheten.

Alla medlemmar i ÖFK kommer i morgon tisdag att få ett mail med en länk till vår biljettsida där medlemmarna kan köpa biljetter.

Du glömmer väl inte bort att det också går att köpa säsongskort till ÖFK:s matcher i Allsvenskan 2020. Se till att du får din speciella plats på Jämtkraft Arena.

Vid uppvisande av säsongskort på Norra Stå får du två biljetter till premiären mot Mjällby, biljetterna gäller på Norra Stå! Detta gäller också vid nytt köp av säsongskort mellan 9 mars till 13 mars. Biljetterna hämtas ut i ÖFK-butiken.

Säsongskort köper du här!

Under våren spelar ÖFK mot följande lag:

Söndag 5 april, 14.30

ÖFK-Mjällby AIF