Så här ställer ÖFK upp i dagens match mot Kalmar FF

I eftermiddag spelar ÖFK bortamatch mot Kalmar FF i Allsvenskans sjunde omgång med avspark 15.00. Ian Burchnall har tagit ut följande lag till den viktiga matchen mot Kalmar på Guldfågeln Arena.

ÖFK ställer upp med samma lag som vann mot Helsingborg med 3-0 senast förutom en ändring, nämligen på målvaktssidan där Aly Keita är kvar hemma i Östersund för att köra rehab och in istället med Sixten Mohlin som första målvakt.

Här är ÖFK:s startelva:

Sixten Mohlin – Isak Ssewankambo, Tom Pettersson, Noah Sonko Sundberg, Sam Mensiro – Tesfaldet Tekie, Charlie Colkett, Curtis Edwards, Hosam Aiesh – Dino Islamovic, Jamie Hopcutt

Bänken: Kelland Absalom, Ludvig Fritzson, Alhaji Gero, Marco Wegmans, Thomas Isherwood, Rewan Amin, Eirik Haugan