Så här ställer ÖFK upp mot BK Häcken i kväll

Den nionde omgången i Allsvenskan spelas med start idag och i kväll klockan 17.30 är det avspark på Jämtkraft Arena mellan ÖFK och BK Häcken. ÖFK gör några förändringar i startelvan jämfört med matchen mot Malmö FF.

Både Simon Kroon och Kalpi Outtara vilar i dagens match mot BK Häcken. Bägge två är slitna efter de senaste matcherna. I senaste matchen gjorde Ludvig Fritzson mål för ÖFK och Ludde startar även i kvällens match.

Så här ställer ÖFK upp idag mot BK Häcken:

Aly Keita – Felix Hörberg, Eirik Haugan, Thomas Isherwood, Noa Sonko Sundberg – Ludvig Fritzson, Sam Mensiro, Rewan Amin, Isak Ssewankambo – Charlie Colkett, Jordan Attah Kadiri

Så här ser ÖFK:s bänk ut i kväll:

Sixten Mohlin, Marco Weymans, Henrik Bellman, Frank Arhin, Blair Turgott, Nebiyou Perry, Adnan Catic