Se Östersunds FK vs Zorya Luhansk gratis på ÖFK-TV ikväll 20.00

På lördag 9 maj så börjar ÖFK-TV att visa ÖFK:s Europa Legaue matcher i repris från 2017 och 2018! Nu har ni chansen att uppleva ÖFK:s matcher från Europa-spelet på nytt. Lördag kväll klockan 20.00 visar vi – gratis – ÖFK:s första match i Europa Leagues gruppspel, bortamatchen mot Zorya Luhansk.

Klicka här för att se matchen som startar klockan 20.00!

-Det här är en match där många trodde att ÖFK inte skulle ha en chans, berättar Lasse Landin, mångårig ÖFK-medarbetare.

Tack vare bra samarbete med UEFA har ÖFK fått möjlighet att visa alla matcherna från Europa Leages gruppspel plus slutspelet vilket innebär att vi också kommer att visa de bägge matcherna mellan ÖFK och Arsenal.

-Otroligt roligt att uppleva och kommentera den här matchen, säger Markus Lindberg i Falkarna som är expertkommentator i den första matchen.

Övriga godbitar som ÖFK bjuder på från succéåret i Europa League kommer kosta 39 per match. Den som vill se alla matcher och samtidigt få tillgång till allt annat material på ÖFK-TV kan också bli Månadssupporter för 79 kronor.

Bli Månadssupporter här och stötta klubben ekonomiskt!

Se matchen live via spelaren nedan eller besök ÖFK-TV här!