Träffa vår maskot – få gratis ungdomsbiljett till långfredagen

I morgon på skärtorsdagen 18 april finns det möjlighet för alla ungdomar att få en gratis biljett till matchen mellan ÖFK och Elfsborg som spelas på långfredagen. Kom till ÖFK-butiken i Östersund på storgatan mellan 14.00-17.00 och träffa vår maskot Fejen och få en gratis ungdomsbiljett till matchen på fredag.

Alla ungdomar som har påsklov från och med i morgon har nu möjlighet att gå på fotboll gratis och se ÖFK möta Elfsborg på Jämtkraft Arena, en match som spelas på långfredagen och startar klockan 13.30.

Hur ska ni ungdomar göra för att få gratis biljetter till Elfsborgsmatchen? Jo, kom in till vår butik på Storgatan 26 i Östersund i morgon torsdag 18 april mellan klockan 14.00-17.00 och träffa vår maskot Fejen och få en gratis ungdomsbiljett till matchen på fredag! Fejen finns i vår butik mellan 14.00-15.00.

Erbjudandet gäller bara ungdomar upp till 17 år och för övriga gäller det att gå in på vår hemsida eller besök vår butik på Storgatan i Östersund. Erbjudandet gäller enbart i vår butik och gäller endast på norra läktaren.