Välkomna till medlemsmöte tisdag 17 september kl: 18.00 på Storsjöteatern

Tisdag kväll 17 september klockan 18.00 är det medlemsmöte för Östersunds FK. Alla medlemmar är välkomna att närvara vid mötet, ta med medlemsbevis och visa upp vid ingången. Delar av ÖFK:s styrelse kommer att vara på plats för att besvara era frågor och dessutom kommer Ian Burchnall dit och berättar om statusen i A-laget.

Med jämna mellanrum har ÖFK medlemsträffar, nu är det dags igen för ett möte där ni som är medlemmar i Östersunds FK får information om vad som händer i föreningen och får chans att ställa frågor till representanter från A-lag, styrelse och kansliet.

Medlemsmötet startar klockan 18.00 på Storsjöteatern, Fredssalen, och vi kommer att hålla på cirka 1,5 timme.

Ta med er digitala bekräftelse eller annat medlemsbevis till mötet till entrén.

De medlemmar som inte kan närvara vid medlemsmötet på tisdagskvällen kommer att få ett mail med länk till YouTube.