Våra träningar i A-laget denna vecka

Så här tränar A-laget denna vecka, och här framgår även vilka träningar som är öppen att besöka för er samt för media.

Tisdag, onsdag, torsdag och fredag är samtliga öppna. Träningarna startar mellan kl. 11.00-11.30.

Lördag är det stängd träning. Det betyder att det går bra att kolla in första 15-20 minuterna, därefter behöver samtliga avlägsna sig från träningsanläggningen.

Media: Som vanligt går det bra att önska intervjuer med spelare, och övriga i teamet. Intervjuer görs efter avslutad träning. Meddela press och medieansvarig, Håkan Lundqvist så löser vi det.

hakan.lundqvist@ostersundsfk.se

Tack för visad förståelse!

Hello all ÖFK friends!

This is how the team trains this week, and it also shows which trainings are open to visit for you and for the media.
Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday are all open. The training starts between 11.00-11.30.

Training is closed on Saturday. This means that it is possible to check out the first 15-20 minutes, after which everyone needs to leave the training facility.

Media: As usual, it is possible to request interviews with players, and others in the team. Interviews are done after training. Announce the press and media manager, Håkan Lundqvist, and we will solve it.
hakan.lundqvist@ostersundsfk.se

Thanks for your understanding!