Östersunds FK släpper samtliga biljetter för 100 kr i Superettanpremiären

Idag klockan 12:00 släpps biljetterna för medlemmar till hemmapremiären i Superettan mot Skövde AIK den 3 april på Jämtkraft Arena.

Östersunds FK väljer att erbjuda samtliga biljetter, oavsett vart på arenan du sitter för endast 100 kr styck. Erbjudandet gäller både för medlemmar under släppet idag, och för allmänheten imorgon, ända fram tills avspark.

-Det här ger oss en möjlighet att erbjuda våra supportrar och allmänheten en fantastisk hemmapremiär i Superettan där vi ska lyfta laget denna säsong. Vi hoppas att vi tillsammans ska fylla Jämtkraft Arena, säger David Lidstrom Hultén, biljettansvarig i Östersunds FK.

För er som vill säkra era säsongskort på er favoritplats är det hög tid att göra detta nu då platser försvinner annars till ordinarie biljettköpare.

De som redan har säkrat sitt säsongskort inför Superettan kan hämta ut sina plastkort i ÖFK-Butiken varje vecka mellan tisdag till fredag klockan 12:00 till 17:00.