Biljettsläpp inför hemmamatcherna mot AFC Eskilstuna och Trelleborgs FF

Efter helgens Norrlandsderby mot GIF Sundsvall laddar vi nu om för fler oförglömliga matcher på Jämtkraft Arena! Redan nu, måndagen den 31 juli släpper vi biljetterna inför de två kommande hemmamatcherna i Superettan som är mot AFC Eskilstuna den 12 augusti och Trelleborgs FF den 27 augusti. Läs nedan all information om hur du köper biljetter inför matcherna.

Kommande matcher som biljettsläppet omfattar
Östersunds FK v AFC Eskilstuna – Lördag 12 augusti 15:00
Östersunds FK v Trelleborgs FF – Söndag 27 augusti 15:00

Allmänt biljettsläpp
Idag, måndagen den 31 juli kommer allmänheten kunna köpa sina biljetter på ostersundsfk.ebiljett.nu.

Förköpa biljetter fysiskt
Önskar ni köpa biljetter på Jämtkraft Arena inför matcherna? Vänligen besök kansliet på Jämtkraft Arena på veckodagar mellan 08:00 till 15:30. Vänligen kontakta oss innan via mail till info@ostersundsfk.se

Restaurang Hörnsparken
Vill du köpa till fotbollsbuffé i Restaurang Hörnsparken? Lägg till buffébiljetter till Hörnsparken i samband med att du köper din matchbiljett. Du kan också köpa buffébiljett i efterhand.

Erbjudande Falkarna
Som medlem i Falkarna erhåller du 10% rabatt på förköpsbiljetter. Du får denna rabatt genom att ange den rabattkod på biljettsidan som Falkarna har distribuerat till dig som medlem. För frågor, kontakta Supporterföreningen Falkarna.

Biljettförsäljning matchdag
Två timmar innan avspark öppnar biljettförsäljningen på arenan i biljettcentret utanför huvudläktaren på respektive match. Att förköpa biljetter är alltid billigare då det tillkommer en avgift på 30 kronor när biljetter köpes på arenan.

Information till bortasupportrar AFC Eskilstuna och Trelleborgs FF
Som bortasupporter kan du köpa dina biljetter på det allmänna biljettsläppet. Skulle er sektion ändras inför match kommuniceras detta till er samt till gästande förening.