Gefle IF blir ännu en motståndare på försäsongen samt biljettinformation

Schemat under försäsongen fylls på allt eftersom. Laget har precis genomfört sin första träningsvecka efter ledigheten och har haft ett antal träningar i ÖP-Hallen på konstgräset.

Nu är ännu ett motstånd klart på försäsongen. Östersunds FK gästar den 19 februari Gavlevallen där laget ställs mot Gefle IF klockan 15:00. Dagar och avsparkstider har nu också spikats för de redan presenterade motstånden. ÖFK ställs mot Levanger den 19 mars klockan 14:00 på Jämtkraft Arena, och helgen efter den 26 mars gästar GIF Sundsvall klockan 14:00. Biljetter inför de två hemmamatcherna mot Levanger FK och GIF Sundsvall släpps den andra mars klockan 12:00, detta då vi vill invänta läget gällande eventuella publikrestriktioner.

Biljettpriser för hemmamatcherna är 100 kr per person och match, där vi bjuder på kaffe för alla åskådare. Barn under 18 år går in gratis och kan hämta ut sin biljett i ÖFK-Butiken från och med den 1 mars klockan 12:00.

Matcher på försäsongen

12 Februari GIF Sundsvall v Östersunds FK 15:00 Nordichallen