Köp ditt säsongskort senast den första februari och få hemmamatcherna under försäsongen på köpet

Januari månad börjar lida mot sitt slut och fotbollssäsongen har precis startat. Östersunds FK kommer under försäsongen spela minst två träningsmatcher hemma på Jämtkraft Arena, där Levanger och GIF Sundsvall redan är klara motstånd.

Till alla som införskaffar eller har införskaffat sitt säsongskort innan den första februari går vi nu ut med erbjudandet att samtliga personer får hämta ut en varsin biljett till de båda träningsmatcherna för varje säsongskort som man innehar. Denna biljett går antingen att hämta ut i ÖFK-Butiken på Storgatan 26 i Östersund, eller digitalt via en kampanjkod som mejlas ut när avsparkstiden är fastställd. I och med detta blir ni först med att säkra er plats inför årets första hemmamatch.

Erbjudandet gäller till den första februari 23:59 och plats kan erbjudas om restriktioner för COVID-19 tillåter. Kan ej plats erbjudas kommer fribiljetten gå att använda vid ett senare tillfälle.