Keita glad och lycklig efter segern mot Falkenberg

ÖFK vinner med 1-0 mot Falkenberg på bortaplan och glädje i ÖFK:s omklädningsrum var väldigt stor.

-Det var väldigt viktigt. Idag gäller det att gå ut och visa hjärta. Det har varit en annorlunda vecka för oss med allt som har hänt, säger Aly Keita, målvakt i ÖFK.

Keita gjorde flera riktigt bra räddningar i slutet av matchen när Falkenberg tryckte på.

-Vi försöker att spela bra och jag tycker att alla spelare visar hjärta idag. Vi kan skapa fler målchanser och göra fler mål.

Keita fick också frågan från Dplay om hans svettiga räddningar:

-Det är mitt jobb att rädda bollarna.

Keita medger att det har varit en tuff vecka för hela laget med uppgifterna om att Ian Burchnall ska lämna klubben.

-Det har varit tufft, jag skulle ljuga om jag sa något annat. Det var bra att få ett fint slut för oss i den här matchen. Jag får ta lite mer ansvar och det tycker jag att jag gör, säger Aly Keita.