Klackerbjudande på Norra Stå för medlemmar i Supporterföreningen Falkarna

På tisdag eftermiddag startar Superettan igång efter uppehållet för Östersunds FK i och med bortamatchen mot Norrby IF på Borås Arena. Med 20 matcher kvar att spelas, varav 11 hemmamatcher så är det långt kvar på säsongen. Östersunds FK släpper nu ett erbjudande för medlemmar som ger ett väldigt förmånligt pris för resterande delen av säsongen.

Det ordinarie säsongskortet på Norra Stå kostar normalt sett 1550 kr med 100 kr rabatt om medlemskap i Falkarna kan uppvisas. Nu erbjuds kortet för endast 725 kr för alla som är eller blir medlem i Falkarna, och visar upp det vid köp i ÖFK-Butiken. Detta innebär ett snittpris på 66 kronor per match för resterande elva hemmamatcher. Erbjudandet gäller endast på Norra Stå.

Varmt välkommen till återstarten på Jämtkraft Arena!

Du tecknar ditt medlemskap i Falkarna här
Här köper du biljetter och säsongskort för Östersunds FK