Östersunds FK möter Levanger FK i en träningsmatch

Som uppvärmning inför återstarten av Superettan kommer ÖFK att spela en träningsmatch mot norska Levanger FK på Jämtkraft Arena. Matchen kommer spelas nästa måndag, den 15 juli klockan 16:00. Östersunds FK bjuder denna matchen på fritt inträde för all publik, men samtliga måste hämta ut sin biljett antingen online, eller på plats innan avspark.

Östersunds FK v Levanger FK
Datum: 15 juli 16:00
Plats: Jämtkraft Arena
Arenan öppnar 1 timme innan avspark

Hämta ut biljetter
Biljetter hämtas ut antingen på https://ostersundsfk.ebiljett.nu eller på plats på arenan från 1 timme innan avspark.

Se matchen online
Östersunds FK kommer sända matchen på ÖFK Play samt i ÖFK Live appen, fritt för samtliga.

Öppna läktare
Endast Östra Läktaren (Huvudläktaren) kommer vara öppen på matchen. Klacksektionen för Falkarna och hemmasupportrar hänvisas till sektion B1 yttre.

Kiosk och ÖFK-Butiken
Stora kiosken på huvudläktaren kommer vara öppen under matchen. Dessutom kommer ÖFK-Butiken hållas öppen från att arenan öppnar. Kitta er på plats i en rödsvart halsduk eller matchtröja.