Så ser ÖFK:s startelva ut mot Henan Jianye

Klockan 14.00 svensk tid på måndag spelar Östersunds FK årets första träningsmatch.

– Alla ser förstås fram emot att spela match. Det är en liten annorlunda situation då vi inte vet något om motståndet, säger ÖFK-tränaren Ian Burchnall.

Det är nämligen det kinesiska superligalaget Henan Jianye FC som står för motståndet denna måndag.

– Väldigt kul förstås att möta ett kinesiskt lag. Det har jag aldrig gjort förut och visst är jag lite nyfiken på hur de kommer att spela, säger Burchnall.

Aly Keita och nyförvärvet Sixten Mohlin kommer att dela på de 90 minuterna. Aly Keita är den som inleder med att vakta målet.

ÖFK ställer upp med en 3-4-3-uppställning där Jerell Sellars, Dino Islamovic och Jamie Hopcutt spelar på topp.

Kanske får vi också se Isac Häggman och Robin Wikberg, båda födda 2002, på planen. Båda inleder på bänken och är redo att göra debut i ÖFK:s A-lagströja.

Så här ser ÖFK:s startelva ut:

Aly Keita – Douglas Bergqvist, Noah Sonko Sundberg, Tom Pettersson – Ludvig Fritzson, Curtis Edwards, Rewan Amin, Patrick Kpozo – Jerell Sellars, Dino Islamovic, Jamie Hopcutt.

Ersättare: Sixten Mohlin, Henrik Bellman, Francis Baptiste, Robin Wikberg, Isac Häggman, Sam Mensiro, Samuel Narh (provspelare från cypriotiska andraligan)