Styrelsen i ÖFK har utsett Martin Johansson till vd för föreningen

Styrelsen i Östersunds FK har beslutat att utse Martin Johansson till vd för Östersunds FK. Martin har under några månader verkat som tf vd för Östersunds FK men styrelsen har nu beslutat att Martin ska verka som vd för Östersunds Fotbollsklubb Elitfotboll AB.

-Martin Johansson har en lång karriär bakom som fotbollsspelare inom klubben och har under en lång tid gjort ett fantastiskt arbete inom Östersunds och vi är mycket tacksamma att Martin nu blir vd för ÖFK, säger Hans Carlsson, styrelseordförande i ÖFK.

Nyheten att Martin nu övergår från tf vd till vd för ÖFK, presenterades igår vid det välbesökta medlemsmötet.

-Jag älskar den här klubben och vi står inför en väldigt spännande säsong just nu där vi ska fortsätta att vinna matcher och målet är att i år vinna cupen och ta oss ut till Europa igen, säger Martin Johansson.