Träningsmatchen mot Levanger FK flyttas till Jämtkraft Arena

Östersunds FK hade en inplanerad träningsmatch mot norska Levanger FK den 10 februari som skulle spelas i Norge. Matchen kommer istället flyttas till Östersund och Jämtkraft Arena. Detta blir årets första match på arenan och vi hälsar er varmt välkomna till Jämtkraft Arena. Läs nedan hur du säkrar din biljett.

Matchen kommer spelas Lördagen den 10 februari klockan 15:00 på Jämtkraft Arena

Biljettpriser Svenska Cupen och träningsmatcher
Vuxen: 100 kr (90 kr när Medlemskap för Falkarna 2024 uppvisas)
Ungdom 7-20 år: 50 kr (40 kr när Medlemskap för Falkarna 2024 uppvisas)

Fribiljetter till Träningsmatcher för de som köpts säsongskort
De som har köpt säsongskort har rätt till en (1) fribiljett per säsongskort. De som köpt biljett kommer erhålla ett mail under torsdagen hur de hämtar ut sin fribiljett. Denna biljett kan hämtas ut digitalt, i biljettboden på matchdag eller på kansliet på Jämtkraft Arena innan matchen.

Öppna läktare
Endast Östra Läktaren (Huvudläktaren) kommer vara öppen på matcherna. Klacksektionen för Falkarna och hemmasupportrar hänvisas till sektion B1 yttre.