Utförsäljning startar – ÖFK-Butiken stänger den 31 december

I samband med att klubben påbörjar arbetet för en ny säsong kommer det ske vissa förändringar i kansli- och butiksverksamheten. Kansliet har sedan den första december flyttat upp till Jämtkraft Arena, där nu ledarstaben för A-laget och kanslipersonalen har gemensamma utrymmen. Detta bidrar till en mer enad organisation där samtliga är placerade under samma tak.

I och med att kansliet flyttar upp till Jämtkraft Arena kommer ÖFK-Butiken stänga sin verksamhet från och med den 31 december i år. Detta innebär att all försäljning av merchandise kommer flytta online till en ny webbshop som öppnar i samband med årsskiftet.

All biljett- och säsongskortsförsäljning kommer baseras på vår biljetthemsida tills vidare efter att butiken har stängt. Ambitionen är att biljettfrågor kommer kunna hänvisas till arenan under vissa tider för supportrar som önskar få fysisk betjäning. I samband med samtliga matchdagar kommer dessutom biljettkuren hållas öppen för biljettförsäljning.

Från och med idag onsdag kommer ÖFK-Butiken i och med det påbörja en utförsäljning. Det råder nya priser på samtliga varor med oerhört förmånliga priser. På samtliga produkter gäller ”ta tre, betala för två” där du får den billigaste varan på köpet.

För er som önskar fynda från utbudet eller förnya säsongskorten fram tills årsskiftet i butiken kommer öppettiderna vara följande:

Ordinarie öppettider
Tisdag-Fredag: 12:00 – 17:00